Jaarverslag 2017 online beschikbaar

Wil u ook graag weten waar het VFL allemaal mee bezig is en welke auteurs en initiatieven we steunen? U leest het in het jaarverslag over 2017, dat vanaf vandaag digitaal beschikbaar is.

Cover jaarverslag VFL 2017Naar goede gewoonte bevat dit jaarverslag een gedetailleerd overzicht van al onze activiteiten en subsidies in het afgelopen jaar. Wilt u weten welke auteurs op een werkbeurs konden rekenen, hoe we Vlaamse literatuur het voorbije jaar in het buitenland hebben gepromoot en welke prioriteiten het VFL formuleert voor 2018 en verder? Op al die vragen en nog veel meer vindt u een helder en duidelijk antwoord in dit naslagwerk.

Het VFL hecht veel belang aan transparantie omdat het om gemeenschapsgeld gaat. Bovendien leggen we graag verantwoording af over hoe, waar en aan wie we financiële of andere ondersteuning bieden vanuit onze missie, doelstellingen en de opdracht in het oprichtingsdecreet en de beheersovereenkomst met de Vlaamse overheid.

> Lees het jaarverslag van het VFL online ...

> Lees het jaarverslag van het VFL op issuu ...

gepubliceerd op: 2018-04-17

Vorige Volgende Afdrukken Link doorsturen